Útkövetés

Blog

This is some blog description about this site

  • Home
    Home This is where you can find all the blog posts throughout the site.
  • Categories
    Categories Displays a list of categories from this blog.
  • Tags
    Tags Displays a list of tags that have been used in the blog.
  • Bloggers
    Bloggers Search for your favorite blogger from this site.
  • Team Blogs
    Team Blogs Find your favorite team blogs here.
  • Login
    Login Login form

Ádám

Posted by on in Ádám

Sziasztok!

Az első bejegyzésemben leírtam, hogy én korábban is hetente kétszer sportoltam, de hiába. Fociztam és fallabdáztam, de a lábam izmosodásán kívül sok hatása nem volt, továbbra is Damoklész kardjaként lógott az a bizonyos száz kiló.

Miután Hajnival egyezetettem, igyekeztem feljebb tornázni a mennyiséget: az eddig porfogónak használt szobabiciklit elővettem, és a hétköznapi sorozatokat a kanapé helyett már a bringáról néztem. Vettem egy pulzusmérő órát, csak a magam megnyugtatása végett, és igyekeztem a pedálfordulatot is mérni. Eleinte nem voltam túl erős, kb 60-as fordulatszámmal 40 percet tekertem, hetente kb 3-szor. Egyre könnyebben ment, 1 hét után már simán egy órát bringáztam, a pedálfordulat pedig felkúszott 75-re, aztán a hetek múlásával 90-re, majd 105-re is. Beiratkoztam egy salsa-kurzusra is, "az is sport"-jeligére. Aztán később már azután is bringáztam, mert a salsa nem fárasztott el eléggé:-) Kicsit megszállottan próbáltam összehozni magamnak a "tökéletes hetet", amikor minden nap sportolok, és ez végül néhányszor össze is jött: hétfőn aerobic a csajokkal:-), kedden salsa és szobabringa, szerdán foci, csütörtökön-péntek-szombat szobabringa, vasárnap squash. Akkor azért kicsit büszke voltam magamra, mit szépítsük:-)

A súlyom szépen elindult lefelé, júniusra kb 86 kg lettem a kiinduló 96-ról.

Júniusban már letekertem a Tour de Pelso balatoni bringaversenyt, a pulzusmérő óra szerint laza 2800 kalóriámba került mindez, meg egy kétnapig fájós hátsóba :-)

Hogy azóta mi történt velem, jövő héten leírom.

Hits: 497
0

Posted by on in Ádám

Sziasztok,

Ádám vagyok, 32 éves, és a dietetikusom sugallatára írok most:-)  Nagyjából nyolc éves korom óta küzdök a súlyommal, felnőtt koromban néhány párhetes hullámhegyet és völgyet leszámítva 92-98 kiló voltam, a maximum az amerikai munkám utáni 105 volt. Rendszeresen sportoltam, de a súlyom soha nem akart lemenni. Egyik alkalommal egy sporttársam ajánlotta, hogy menjek el egy dietetikushoz, ártani nem használ alapon.

Januárban meg is kerestem Hajnit, a dietetikust. Megbeszéltük, hogy egy hétig összeírom az összes ételt, italt és sportolást, és utána véleményezi. A személyes találkozó során kicsit elbeszélgettünk, illetve kicsit elkerekedett a szeme, mikor azt mondtam, a cél -22 kiló lenne:) Javasolt néhány változtatást az étrendemen, szem előtt tartva, hogy betartható legyen. Épp csak annyit, hogy még betartsam, különben semmit nem ér. Néhány ételből kevesebbet kellene ennem (pl. a nagy tál müzli nem jó, csak a kis tál:-), de számomra a legnagyobb változtatás az a javaslata volt, hogy többször egyek egy nap, és az esti vacsorára ne úgy essek be, hogy kopog a szemem, és dél óta nem ettem. A heti két sportot pedig igyekeztem feltornázni. Azt, hogy mi lett az eredmény, majd a következő bejegyzésekben leírom:-)

Hits: 451
0