Útkövetés

Blog

This is some blog description about this site

  • Home
    Home This is where you can find all the blog posts throughout the site.
  • Categories
    Categories Displays a list of categories from this blog.
  • Tags
    Tags Displays a list of tags that have been used in the blog.
  • Bloggers
    Bloggers Search for your favorite blogger from this site.
  • Team Blogs
    Team Blogs Find your favorite team blogs here.
  • Login
    Login Login form

Útkeresés

Posted by on in Juca
  • Font size: Larger Smaller
  • Hits: 614
  • 0 Comments
  • Print

Sziasztok!

Amikor jelentkeztem Hajnihoz a 14. fogyiversenyre, többen megkérdezték, hogy mégis minek, „hiszen sportolsz, csak izmos vagy, azért nagyobb a súlyod” blablabla, de én tudtam, hogy azért ez, sajnos, nem igaz… Mert az oké, hogy izmos vagyok, de van ott zsír is meg egy kis pocak is, amit valahogy muszáj lenne eltüntetni…

Országúti bringázom, ami, időjárástól és szabad időtől függően, heti 160-250 km-nyi tekerést jelent, rossz időben, illetve télen futni járok, spinningelek vagy görgőzöm, tehát a probléma nem a mozgáshiányból, hanem a rossz táplálkozásból kellett, hogy eredjen.

Néhány éve kiiktattuk a finomlisztet, a péksüteményeket is kerültük, én sütöm a kenyeret, tavaly teljes mértékben átálltunk a nyírfacukor használatára, nem ittunk cukros üdítőket, nem ettük sós rágcsákat, tészta és fehér rizs helyett kölest, bulgurt, quinoát főztem, ennek ellenére valahogy a kilók száma, 1-2 kg ingadozást leszámítva, nem változtak.

Nem értettem hol a hiba, ezért beírtam a keresőbe a dietetikus szót, így találtam Hajnira. :) Éppen zajlott a 14. fogyiversenyre a jelentkezés, ezért gyorsan lecsaptam a lehetőségre.

Mikor megkaptuk az étrendet, azonnal láttam a hibáinkat. Az egyik, hogy mindössze napi háromszor étkeztünk, a másik, hiszitek vagy sem, a gyümölcs és a tej mennyisége. Ugyanis mi bizony eszméletlen mennyiségű gyümölcsöt ettünk és tejet ittunk, én a reggelt is banánnal és kávéval, a férjem jó sok tejjel indította a napot...

A rossz beidegződéseket elhagyva, a napi rutinon kicsit változtatva, az étrendet követve március 31. óta 6 kg-t adtam le, 170 cm-hez 61 kg társul, a ruhaméretem 36-os! Nekem a cél már a súlytartás. (És halkan megsúgom, a tej mennyiségét kicsi megnöveltem. :) ) A férjem is szépen fogyogat, ő most 7,5 kg mínusznál tart, még 3 kg és eléri a versenysúlyát ő is.

Most már biztosan a jó úton járunk, az eredmények azt igazolják. Köszönjük, Hajni! :)

0

Comments