Útkövetés

Blog

This is some blog description about this site

  • Home
    Home This is where you can find all the blog posts throughout the site.
  • Categories
    Categories Displays a list of categories from this blog.
  • Tags
    Tags Displays a list of tags that have been used in the blog.
  • Bloggers
    Bloggers Search for your favorite blogger from this site.
  • Team Blogs
    Team Blogs Find your favorite team blogs here.
  • Login
    Login Login form

NagyFogyasBlog

Kedves olvasó!

 
Nálunk már rendszeres, hogy a kislányom velem tornázik. Igaz mivel még csak 19 hónapos így csak a maga módján. De annyira édes, rögtön fut a lábsúlyért és a gumikötélért, ha látja vagy mondom neki, hogy most torna lesz.
Ő úgy nő fel, hogy látja a példát maga előtt és természetes lesz számára, ez az életforma. Példát mutatni a környezetemnek, mert ne csak a szám járjon. Ugyan, hogy jönnék és ahhoz, hogy bárkinek is azt mondjam éljen egészségesen, mozogjon ha én nem ezt tenném?! Mert amit a körülöttem lévő emberek látnak azt fogják követni, mert belátják, hogy ez jó nekik. Az egészségi
állapotuk javul és a közérzetük is megváltozik. Változtass még ma, légy kitartó, küzdj! Nem csak a te életed fog megváltozni!
Mára ennyi , holnap jelentkezem!
 
Hits: 408
0

Posted by on in NagyFogyasBlog

Kedves olvasó!

 
 
Olykor vannak az embernek "mumusai" amik hátráltatják a céljában. Gondolok itt a tornára, napi 1 óra torna az csak néhány százaléka a napodnak. Meg lehet csinálni nagyon hamar és irtó jó érzés tölt el utána. De ha az a bizonyos "kisördög"
motoszkál a fejedben, hogy: "nem most nem tornázom, mert ez és ezt kell csinálni. Ezzel csak tolod és halasztod míg végül..... Fáradt vagy, hosszú volt a nap és sorolhatnám.  Nekem is volt ilyen hetem, hogy este későn tudtam csak tornázni. Valahogy úgy jött ki, de megcsináltam és büszke voltam magamra, hogy ezzel is közelebb kerültem a célomhoz.
Mindennap meg kell küzdenünk azzal a bizonyos"mumussal" hiszen nem csak a belső "kisördög környékez meg minket.A határozottságod és az elszántságod mindig győzelmeskedni fog!  Bízz magadban, légy kitartó mert csak te vagy aki elérheted a céljaidat, helyetted nem fogja senki! A kitartó munkának mindig megvan és meglesz az eredménye!!!!!!!!!!!!!
Mára ennyi, holnap jelentkezem!

 

Hits: 394
0

Posted by on in NagyFogyasBlog
Kedves olvasó!
A hétvégén a férjecském azzal "rágta" a fülem, hogy milyen jó lenne valami gyors finomságot készíteni.
Pont túrót akartam enni mikor eszembe jutott, hogy kis golyókat csinálok és belehempergetem kókusz reszelékbe.
De nem nyerte el a tetszését a kedvesemnek, így jött az "isteni sugallat, hogy mi lenne ha bevonnám csokival.
Na ez már jó ötletnek bizonyult, és lássunk csodát nagyon jó kis délutáni desszert kerekedett belőle. :)
 
Aztán keresgéltem a neten, ott láttam, hogy nem csak én készítettem el, másnak is jó ötletnek bizonyult.
Büntetlen élvezet!
Tegnap pedig házi hamburger húst készítettem, a kedvesem hagyományos módon zsemlében zöldségekkel ette.
Én pedig a kicsivel zöldséggel ettük, nagyon finom volt! Természetesen nem készült erről kép mert mire eljutottam
volna odáig addigra elfogyott. :D Na de majd legközelebb. :) Akkor készítek mellé saját készítésű habi zsemlét is. :) A
természetesen belefér majd a diétába is. :)

Mára ennyi, holnap jelentkezem!

Hits: 368
0

Posted by on in NagyFogyasBlog

A bizonyíték, hogy eszem szénhidrátot is:)


Reggeli:Körözött, Ripsz, paradicsom
Ebéd: Milánói update1 spagettivel
uzsi: narancsos-csokis süti 2 szelet
vacsi:  Tonhalas almasaláta

Hits: 454
0

Posted by on in NagyFogyasBlog

Kedves olvasó!

Jó ütemben haladok, tapasztalataim szerint nagy mértékben befolyásolja a fogyást, hogy mennyi zöldséget és mennyi folyadékot fogyasztunk.

Eddig is megvolt a napi 2 liter folyadék de mikor leállt a fogyás már nem volt elég, ezért növeltem a mennyiséget. Így 2 literből lett 3-4 liter. Persze én sem bírom meginni csak és kizárólag a sima vizet. Először is én 1,5 literes üvegből iszom, hol citromos vizet egy kis édesítővel hol gyümölcsteát csak magában, hol pedig bubis vizet. Szóval széles a repertoár. Lényeg, hogy legyen meg a napi mennyiség. Ami még nagyon fontos, hogy a napi 40 dkg zöldség legyen meg, mert ez is hozzájárul
a folyadék mellett a fogyáshoz.  Kicsit elhanyagoltam a zöldség evést és lássuk stagnáltam is, de hamar észbe kaptam.
Amihez csak lehet eszem zöldséget. Remekül érzem magam a bőrömben, nem koplalok. Követem az étrendem,
tornázok.  Higgy magadba és mindent elérhetsz!!

Mára ennyi, holnap jelentkezem!

Hits: 604
0