Útkövetés

A reggeliző pelyhek buktatói!

Vigyázz, mivel próbálsz diétázni!

Legyen az zab vagy búzakorpa, melyek eredendően magas rosttartalmúak, így alacsonyabb glikémiás indexűek, pelyhesítés során mindkét gabona glikémiás indexe megemelkedik!

A magas glikémiás indexű reggeli után fél órával ismét olyan éhesek leszünk, mintha nem is reggeliztünk volna! Így újra ennünk kell, ami a nap végére pozitív energiamérleget eredményez! Egy kutatásban megfigyelték, hogy azok akik, gabonapelyhet reggeliztek, kétszer annyit nassoltak a nap folyamét, mint azok,akik alacsonyabb glikémiás indexű reggelit fogyasztottak el!

A pelyhesítés, magas fokú feldolgozási forma. Így a bennük levő keményítő annyira felbomlik, hogy az emésztőenzimek rettentő könnyen hozzájuk férnek és az emésztés és felszívódás folyamata lerövidül.

A reggeli pelyhek hozzáadott cukortartalma a folyamatot tovább gyorsítja, a hízást elősegíti!

A legjobb választás az a reggeli gabona, melynek szemei minél nagyobbak, ezáltal lassabban férnek hozzá az emésztőenzimek, később szívódik fel és később leszünk éhesek elfogyasztásuk után!

A legrosszabb választás az apró szemű, cukrozott, kandírozott gyümölcsöket tartalmazó változat!