Útkövetés

Táplálkozási napló elemzése

Andi elküldte nekem 3 napi étkezését. Kíváncsi volt arra, vajon megkap-e minden szükséges tápanyagot, vitamint a szervezete. Lássuk az eredményeket.

Andi 3 napi étkezése a következő volt:

1. nap:

  • Reggeli: Teljes kiőrlésű zabpehely mandulatejjel, befőttel, joghurttal
  • Tízórai: Almás zsírszegény túrókrém
  • Ebéd: Húsleves tészta nélkül , Lazac, kókusztejes párolt zöldséges tésztával
  • Vacsora: Teljes kiőrlésű zabpehely mandulatejjel, gyümölccsel, joghurttal (kevesebb zabpehely, mint reggel)

Folyadék: 3,5 l szénsavmentes víz és 3 kávé összesen 2 dl laktózmentes tejjel

2. nap:

  • Reggeli: Teljes kiőrlésű zabpehely mandulatejjel, almával, joghurttal
  • Tízórai: Túrókrém joghurttal és almával
  • Ebéd: Zöldséges kókusztejes spagetti zöldfűszerekkel ízesítve
  • Uzsonna: Túrókrém befőttel
  • Vacsora: Joghurtos tojásos jégsaláta+uborka párolt csirkemellel

Folyadék: 3,5 l szénsavmentes víz és 3 kávé összesen 2 dl laktózmentes tejjel

3. nap:

  • Reggeli: Teljes kiőrlésű zabpehely mandulatejjel, almával, joghurttal
  • Tízórai: Túró Rudi + sajt
  • Ebéd: Kókuszlisztes túró alapú pizza sonkával, sajttal és brokkolival
  • Uzsonna: 1 szelet vajas kenyér sonkával
  • Vacsora: Joghurtos jégsaláta+uborka tonhallal és sajttal

Folyadék: 3,5 l szénsavmentes víz és 3 kávé összesen 2 dl laktózmentes tejjel

Elemzés:

Andi átlagosan a 3 nap alatt 1159 kcal-át fogyasztott. Fehérjéből 93 grammot, zsírból 37 grammot, szénhidrátból 106 grammot. Koleszterinbevitele 131 mg, rostbevitele 18 gramm.

Grafikonon ábrázolva itt láthatjátok, ez mennyiben hasonlít a szükségletekhez.

Az ásványi anyag-bevitel megoszlása:

Vitaminok megoszlása: