Útkövetés

A reggeli csapdája!

Fontos a gabonafogyasztása, a rostokban dús ételek bevitele, de sokan túlzásba esnek! A délig tartó lendület jól hangzik, de könnyen elérhetjük, hogy ez a löket délelőttig se legyen elég!

Reggel kevesebb mennyiségű inzulint tud kibocsájtani a hasnyálmirigy mint délben, ezért egy müzlistálnyi gabonapehely elfogyasztásával máris túlterheltük hasnyálmirigyünket!
5 evőkanál natúr gabonapehelyben  60-65 gramm szénhidrát is lehet, amit ha felöntünk 3 dl tejjel máris 75-80 gramm szénhidrátnál járunk! Ez a szénhidrátbevitel van akinek egész napra elég! Reggel kb 25-30 grammnyi szénhidrát bevitelét tudja jól kompenzálni a hasnyálmirigy! Ennél nagyobb mennyiség elfogyasztásánál folyamatos inzulintermelésre van szükség, ami a hízáshoz és a cukorbetegséghez vezető biztos út!

Egy adagnak felel meg 30-40 gramm(2 ek.) müzli (lehetőleg értékes zsírsavakban gazdag magokkal, szigorúan hozzáadott cukor nélkül) 1,5 dl tejjel!