Útkövetés

A mozgás elengedhetetlen

Sokat lehet hallani: ha fogyni szeretnénk, mozogni kell! Ugyanis mozgás közben több kalóriát égetünk, hiszen a szervezetünk több energiát igényel.

Egy óra futás, úszás vagy biciklizés alatt 400-700 kalóriát égetünk el. Ez kb. 3 szelet csokiban lévő kalóriamennyiségnek felel meg.

 

Csupán mozgással nem érhető el tartós súlycsökkenés! Ez alól esetleg az olimpiai sportolók kivételek! Mindenki másnál: az eredményesség nagyrészt a táplálkozáson múlik.

De a mozgás elengedhetetlen! Ha beiktatjuk, már jó úton vagyunk!A mozgás pozitív hatásai:

  • javul az oxigénfelvevő képesség
  • jótékony hatással van az idegrendszerre, az agyi kapacitásra

Leginkább ajánlott sport az úszás, mely aránylag sok izomcsoportot mozgat meg, és kíméli az ízületeket.

Továbbá a kerékpározás, kocogás, gyors gyaloglás, futás és a túrázás is pozitív hatással vannak az egészségre!

Olyan sportágat válassz, amiben örömöd leled!


Tedd félre a kifogásokat, és kezdd el tudatosan megváltoztatni szokásaidat!


Miért éri meg a változtatás?

  • javul a zsírháztartás – a jó HDL koleszterinszint „emelkedik”,
  • önfegyelem alakul ki– pozitív befolyása van a teljes életstílusra,
  • növeli az akaraterőt,
  • a mozgás hangulat és kedélyjavító, kiváló orvosság depresszió ellen.