Útkövetés

Egyél, hogy fogyni tudj!

Ha csak kétszer vagy háromszor eszel nap, lelassul az anyagcseréd. A szervezet tartalék üzemmódba kapcsol és nem fogsz tudni kellő mértékben fogyni, sőt.

 

 

 

 

Sokan a reggelit is kihagyják, ami a gyomornak jelent veszélyt. Az üres gyomor savtartalma az éhezés hatására tovább nő, ez újabb problémához vezethet. Ha csak egy gyümölcsöt eszel, pl egy almát, az almasav fogja marni a gyomrod. A megoldás a komplex étkezés.

Ha kihagyod a kisétkezéseket, nagyméretű főétkezésbe fok torkollni a vacsorád. Esti lakomákkal pedig nem csak az alakodnak nem kedvezel, de a nyugodt éjszakának is lőttek.

Huzamosabb időn keresztül ez az életmód inzulinrezisztenciához, cukorbetegséghez vezethet.

Ahelyett, hogy kihagyod a reggelit, korlátozod az ebéded és farkaséhesen vacsorára felfalod a hűtő tartalmát, iktass be kisétkezés, egyél mértékletesen! Ha nem tudod, hogyan valósítsd meg, keress bátran!

 

Nóra is így tett. Már 800 kalóriánál is kevesebbre szorította az energiabevitelét, pedig a szervezetének a magasságához képest legalább 1300-ra szüksége lett volna ahhoz, hogy ellássa a napi anyagcserefolyamatokat. Hiába sanyargatta magát, nem ment lejjebb a mérleg mutatója! A konzultációnk után hitt nekem és elkedzte az életmódváltást, most itt tart: