Útkövetés

A D-vitamin bevitel jelentősége

A D-vitamin nem csak főleg a csontanyagcserében vesz részt, hanem az elhízás megelőzésében és kezelésében is nagy jelentősége van. Hiánya megnöveli az elhízás esélyét.

Vizsgálatok igazolják, hogy elhízottak számára nagyobb D-vitamin bevitel ajánlott, ugyanis a D vitamin a zsírszövetben raktározódik és nehezebben jut el a vérkeringésbe.

Bővebben: A D-vitamin bevitel jelentősége

Kezdd el ma!

Szeretnél Évi nyomdokaiba lépni, aki fél év alatt 30 kg-t fogyott? Kezdd el még ma? Ne várj a következő hétig, a következő hónapig, egy újabb kudarcig! Szedd össze az akaraterőd és tarts ki a célod mellett! Nyárra bombaformába kerülhetsz, csak vágj bele!

 

 

Kérj segítséget: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyezned kell a JavaScript használatát.

 

A drasztikus fogyókúra hatása

Sok olyan embert látok, aki a drasztikus fogyókúrában hisz, mit gondolsz erről?

Rengetegen próbálnak úgy lefogyni, hogy egész egyszerűen nem esznek semmit! Ez a megoldás hamar kimeríti az idegrendszerünket, lenullázza a védekező rendszerünket, amire főleg télen nagy szükségünk van!

A koplalás hiába hoz pár nap alatt látványos eredményt, hosszú távon még plusz 100 kcal-tól is hízni fogsz és örökre súlyproblémákkal fogsz küzdeni!

Bővebben: A drasztikus fogyókúra hatása

A mozgás elengedhetetlen

Sokat lehet hallani: ha fogyni szeretnénk, mozogni kell! Ugyanis mozgás közben több kalóriát égetünk, hiszen a szervezetünk több energiát igényel.

Egy óra futás, úszás vagy biciklizés alatt 400-700 kalóriát égetünk el. Ez kb. 3 szelet csokiban lévő kalóriamennyiségnek felel meg.

 

Bővebben: A mozgás elengedhetetlen

Méltatlanul elfeledett növény!

A mák nem csak jó görcsoldó, ami a gyomor-,bélrendszer és az epe számára is előnyös, hanem köhögés- és fájdalomcsillapító hatással is rendelkezik.

Magnéziumban gazdag, lassítja az öregedési folyamatokat, csökkenti a magas vérnyomást, megelőzi az embóliát, trombózist.
Segít a vér koleszterinszintjét normális szintre állítani. Fokozza a szervezet védekezőmechanizmusát, jótékony hatású a sebek gyógyulásában, növeli a szellemi teljesítőképességet. Csontozatunk első számú építője! Napi 800-1000 mg kálciumot érdemes elfogyasztani, 10 dkg mákban 968 mg van!