30 napos ebéd-vacsora kihívás

Csatlakozz a 30 napos ebéd-vacsora kihíváshoz!

“Nincs időm órákig a konyhában állva főzőcskézni!”
“Ennék én jól, ha tudnám, hogy mi a jó nekem!”
“Nem tudok diétázni, elegem van a csirke-saláta menüből!”
Ugye, a te fejedben is megfordultak már ezek a gondolatok? Hidd el, nem vagy egyedül! Nagyon sokan gondolják azt, hogy az életmódváltó, diétás ebédek és vacsorák előállítása rendkívül időigényes, ráadásul csupán csirkemellet és salátát szabad enned, ha fogyni akarsz.
Most bebizonyítom neked, hogy:
– az egészséges, fogyást támogató ebédek és vacsorák elkészítése nem időigényes és nem bonyolult,
– akkor is változatosan étkezhetsz, ha a súlyodat csökkenteni szeretnéd.
 
Ha végigcsináltad a 30 napos reggeli kihívást, tapasztalhattad, hogy egy új szokást nem ördöngösség kialakítani, csupán rendszeresség és motiváció kérdése. (Átlagosan 21 napra van szükségünk hozzá, te mennyi idő alatt tanultál meg reggelizni? Ha nem csináltad végig, még megteheted, kattints ide!)
Ha még nem tapasztaltad meg, mire vagy képes 30 nap alatt, itt a legfőbb ideje, hogy belevágj! Hidd el, meg tudod csinálni!

Szeretnél egészséges, finom ételeket enni, de fogalmad sincs, mit főzz?
Szívesen főznél, de nem akarsz órákat a konyhában tölteni az ebéd és vacsora elkészítésével?
Úgy gondolod, hogy a diéta unalmas, ezért bele sem kezdesz?

Most segítek! Összeállítottam egy több, mint húsz oldalas anyagot, amelyből megtudhatod, hogy
Hogyan állítsd össze a változatos ebédeket és vacsorákat?
Mit egyél és mit ne egyél vacsorára?
Hogyan készítsd el az ebédet és a vacsorát egy füst alatt, gyorsan és ízletesen?

És a legfontosabb: kapsz 34 receptet a hozzávalók listájával, pontos mennyiségekkel és az elkészítés leírásával. Sőt, ha élsz a különleges ajánlattal is és megvásárolod a Böröcz Zsófiával készített online diétás főzőworkshop videófelvételét, amely az ebédekről és vacsorákról szól, további 6 recepttel bővítheted a repertoárod! A videóban számos trükköt és konyhai praktikát is elsajátíthatsz!

Csatlakozz a 30 napos ebéd-vacsora kihíváshoz!

Milyen ételek vannak a receptek között?
Olyan ételek, amelyekből egyszerre készíthető két különböző fogás ebédre és vacsorára. Emellett kapsz néhány “klasszikust” is: olyan recepteket, amelyekről azt gondoltad, el kell felejtened, ha diétázol. Plusz további vacsoraötleteket adok neked azért, hogy lásd: a csirke+saláta kombón túl is létezik egészséges vacsora. Minden recept tűpontosan kiszámolt alapanyagmennyiségeket tartalmaz, a leírásban szerepel az étel energiatartalma, összetevőinek – fehérje, zsír, szénhidrát – mennyisége is. Így ha fogyni szeretnél, IR-es vagy cukorbeteg vagy, akkor is ki tudod kalkulálni a számodra megfelelő mennyiséget, ha az eltérne a leírástól.

Vágj bele a kihívásba most, kattints és egyél jól 30 napon át!