30 napos egészséges édesség kihívás

Csatlakozz a 30 napos egészséges édesség kihíváshoz!

“Fogyóznék én, de az édességek…azokról nem tudok lemondani!”
“Nassolás nélkül nem bírom, mindig bűnbeesem, így nem megy a diéta!”
“Rengeteg gyümölcsöt eszem, mégsem fogyok. “
Ugye, a te fejedben is megfordultak már ezek a gondolatok? Hidd el, nem vagy egyedül! Nagyon sokan gondolják azt, hogy életmódváltó, diétás édességek nem léteznek, nassolni pedig bűn!
Ez egyáltalán nem igaz!
Most bebizonyítom neked, hogy:
– az egészséges, fogyást támogató édességek léteznek, elkészítésük akár pár perc alatt is lehetséges,
– akkor is nassolhatsz, ha a súlyodat csökkenteni szeretnéd.
 
Ha végigcsináltad a 30 napos reggeli kihívást, tapasztalhattad, hogy egy új szokást nem ördöngösség kialakítani, csupán rendszeresség és motiváció kérdése. (Átlagosan 21 napra van szükségünk hozzá, te mennyi idő alatt tanultál meg reggelizni? Ha nem csináltad végig, még megteheted, kattints ide!)
Ha letöltötted a 30 napos ebéd-vacsora kihívást, megbizonyosodhattál arról, hogy a diéta nem az önmegtartóztatásról szól, lehet finom ételeket enni és fogyni egyszerre. (Ha szeretnéd most letölteni, kattints ide!)
Most azt is bebizonyítom neked, hogy akár egy hónapon át minden egyes nap tudsz magadnak más és más desszertet készíteni, amely nem csupán a testednek kedvez majd, de a lelked is jól érzi magát tőle!

Szeretnél egészséges, finom édességeket enni, de nem tudod, mit készíts, ami alakbarát és még édes is?
Nem akarsz lemondani a nassolásról, de úgy gondolod, ezért bele sem kezdhetsz egy fogyókúrába?

Most segítek! Összeállítottam egy közel harminc oldalas anyagot, amelyből megtudhatod, hogy
Hogyan állítsd össze okosan a kisétkezéseket, azaz tízóraikat és uzsonnákat, hogy azok támogassák a diétádat?
Mit egyél, ha édességre vágysz?
Hogyan készítsd el gyorsan és változatosan a nassokat?
Mindezen túl részletes összefoglalót kapsz arról, hogyan és mivel édesíts hozzáadott cukor nélkül.

És a legfontosabb: kapsz 59 receptet a hozzávalók listájával, pontos mennyiségekkel és az elkészítés leírásával. Sőt, ha élsz a különleges ajánlattal is és megvásárolod a Böröcz Zsófiával készített online diétás főzőworkshop videófelvételét, amely az egészséges nassokról szól, további 6 recepttel bővítheted a repertoárod! A videóban számos trükköt és konyhai praktikát is elsajátíthatsz!

Csatlakozz a 30 napos egészséges édesség kihíváshoz!

Milyen ételek vannak a receptek között?
Olyanok, melyek diétázóim eddigi legnagyobb kedvencei. Pudingok, pohárkrémek, gyorsan elkészíthetőd desszertek. Minden recept tűpontosan kiszámolt alapanyag mennyiségeket tartalmaz, a leírásban szerepel az étel energiatartalma, összetevőinek – fehérje, zsír, szénhidrát – mennyisége is. Így ha fogyni szeretnél, IR-es vagy cukorbeteg vagy, akkor is ki tudod kalkulálni a számodra megfelelő mennyiséget, ha az eltérne a leírástól.

Vágj bele a kihívásba most, kattints és egyél jól 30 napon át!