30 napos reggeli kihívás

Csatlakozz a 30 napos reggeli kihíváshoz!

“Én nem tudok reggelizni!” – hallom minden második konzultációmon, pedig egészségmegőrzés, betegségmegelőzés, fogyás csak a reggeli beiktatásával valósul meg!
A nem reggelizés egy szokás.
Minden szokásunkon képesek vagyunk változtatni, átlagosan 21 napra van szükségünk hozzá. Mindenre képes vagy! Még annál is többre, mint amit el tudsz képzelni magadról! Minden csak motiváció kérdése. Ha fontos az egészséged, hogy ne legyél beteg, hogy változtass a testsúlyodon, hogy növeld a napod hatékonyságát, a komfortérzeted, REGGELIZZ!

Mi történik, ha nem reggelizel?

– A szervezeted nem kap üzemanyagot a délelőtti szellemi és fizikai tevékenységekhez (a gyermekedé sem!) Egy kakaó, egy narancslé, egy corn flakes nem reggeli.
– Nincsenek biztosítva azok a tápanyagok, amik a testünkben zajló működéshez szükségesek! A tápanyagok, amiket az étellel elfogyasztunk táplálják a szervezetet – ami az autónak a dizel, benzin, elektromos áram, neked az a táplálékbevitel. Te döntöd el milyen minőségű és mennyiségű üzemanyaggal tankolsz fel reggel.
– Ha a szervezeted azt érzi, hogy az anyagcsere-folyamatokhoz, izomműködéshez és megannyi benned zajló folyamathoz nincs meg a szükséges tápanyagmennyiség, ne csodálkozz, hogy a tartalékaidhoz nem fog hozzányúlni. Azért raktározta el, mert nem foglalkozol vele, szélsőségesen étkezel, válogatás nélkül dobálod befelé az ételt, nem figyelve arra, mire van szüksége annak a motornak, ami működtet.
Reggelizz minden nap, kezdd el már holnap!

Tudod, hogy fontos a reggeli étkezés, de nincs kedved minden nap sajtos-sonkás szendvicset enni?
Szeretnéd a gyerekeidet, párodat is rászoktatni a rendszeres reggelire, de nem tudod mit egyenek, ami egészséges és finom?
Talán neked is gondot okoz a változatos és tápláló napindító étkezés kitalálása. 

Most segítek! Összeállítottam egy több, mint húsz oldalas anyagot, amelyből megtudhatod, hogy
Miért fontos a reggeli étkezés?
Mit egyél és mit ne egyél reggelire?
Hogyan reggelizz jól?

És a legfontosabb: kapsz 38 reggeli receptet a hozzávalók listájával, pontos mennyiségekkel és az elkészítés leírásával. Sőt, ha élsz a különleges ajánlattal is és megvásárolod a Böröcz Zsófiával készített online diétás főzőworkshop videofelvételét, amely a reggelikről szól, további 6 recepttel bővítheted a repertoárod!

Csatlakozz a 30 napos reggeli kihíváshoz!
Ha 30 napon át reggelizel,  garantáltan szokásoddá válik majd – ezzel megteszed az első lépést az életmódváltás felé!

Miért 30 napos kihívás, ha 38+6 recept jár hozzá?

Mert biztosra akartam menni: így tuti találsz 30 különböző – akár húsmentes! – ételt a felsoroltak között, amelyet szívesen fogyasztasz te és a családod is!
Milyen ételek vannak a receptek között?
Hússal, illetve húskészítménnyel, hallal, tojással, tejtermékkel és zöldséges krémmel készítendő hideg és meleg ételek. Minden reggeli tűpontosan kiszámolt alapanyagmennyiségeket tartalmaz, a leírásban szerepel az étel energiatartalma, összetevőinek – fehérje, zsír, szénhidrát – mennyisége is. Így ha fogyni szeretnél, IR-es vagy cukorbeteg vagy, akkor is ki tudod kalkulálni a számodra megfelelő mennyiséget, ha az eltérne a leírástól.

Vágj bele a kihívásba most, kattints és reggelizz rendszeresen, 30 napon át!

De ez még nem minden!

Ha most belevágsz a kihívásba és legkésőbb október 15-ig teljesíted azt, nyerhetsz!
Hogyan?
1. Tölts fel a 30 nap alatt 3 különböző napon legalább 3 fotót 3 reggelidről, amelyet a kihívás alapján készítettél a saját Instagram oldaladra vagy a Facebookra.
2. Jelöld meg hozzászólásban az oldalamat: Instagramon @dietetikushajni, Facebookon: @dietetikusod
Egy kis szerencsével te lehetsz a szerencsés nyertes, akit október 16-án este kisorsolok és választhat egyet a kéthetes letölthető étrendjeim közül.
A játék részletes szabálya itt olvasható.

Csatlakozz a 30 napos reggeli kihíváshoz és nyerj egy kéthetes letölthető étrendet!