+36302077698 info@dietetikusod.hu

Konzultációm során nagy segítséget nyújt, ha az elméletet gyakorlati példákkal is alá tudom támasztani.

Az egészséges ebéd példázására a legjobb szolgálatot, a logózott tányérom nyújtja. Imádom. Ha ezt az alapelvet elsajátítod nem tudod elrontani az ebédet! A túl kevés is okozhat problémát! Bármelyik rész marad ki, az egészségmegőrzést hátráltatja és a nassolás iránti vágyat fokozza, ebben a nyálkás időben sokkal valószínűbb a betegségekre való hajlam, ha nem figyelsz, mi az ami mindenképpen szükséges a szervezetednek. A hozzám segítségért fordulóknak sosem azt hozom fel hibaként, hogy volt csoki (mert ha ledolgozod a belőle származó plusz energiát, nincs baj), hanem, ha valami olyan rovására volt, ami elengedhetetlen az egészség szempontjából!

A kis dobozkával azt szoktam megmutatni, mennyi az ideális magadag. Ebbe a dobozba, 50 gramm fér, az két napi mennyiség! Először azt szoktam megkérdezni diétázóimtól, nasizásként mennyi fogy, 1 dobozonyi, a fele, vagy 2 doboznyi? Általában 1-2 a válasz, az már 50-100 g mag, 30-60 g zsír! Egy 170 cm-es fogyni vágyó felnőtt napi zsírszükséglete 60 g zsír! Ha úton vagyok, én is ebbe pakolok, nekem sem megy máshogy, csak előre készüléssel. Sajnos nem az az általános, hogy az egészséges választék az egyetlen, vagy az elérhető választék, ezért jobb felkészülni, de ha rutinod van, nem okoz nehézséget. Rutint pedig gyakorlással szerezhetsz! Ha csak kicsit, vagy egyszer egyszer csinálsz valamit, semmiben nem hoz sikert!

A 3. eszközt imádom a legjobban, a jégakkus tetejű dobozkámat. Csak bepakolom, a túrót, joghurtot és a gyümit, zabpehely, magvak is mehetnek bele (attól függ milyen étkezésről van szó). Bepattintom a fagyasztóból kivett jégakkut és indulhatok is, 2 órán keresztül hűtve marad. A legjobb megoldás kisétkezésre. Ellenkező esetben maradna a kényszermegoldás, és ha az embernek céljai vannak, nem bízza a véletlenre!

Neked van bevált kütyüd, eszközöd, kedvenc konyhai kelléked?