Acélozzuk meg védekezőrendszerünket táplálkozással! Ne csak az általános higiéniés előírásokra figyeljünk! Tápláld emésztőrendszered mikrobiomjaid! Hogyan?

Először is mi az a mikrobiom? Nagyon egyszerűen fogalmazva: szervezetünkben élő mikroorganizmusok összessége!

AZ emésztőrendszer mikrobiomjaihoz tartozó baktériumflóra egészsége támogatja pl a tüdő és a szív védelmét, ami a COVID-19 vírusfertőzésnek igencsak ki van téve.

Tehát a mikrobiom egészsége illetve egészséges működése kulcsfontosságú a koronavírus elleni védekezésben!


Hogyan támogathatjuk a mikrobiom egészségét?


Ha változatosan táplálkozunk! Igy tarthatjuk fenn a mikrobiom sokféleségét, mely az idő előrehaladtával fokozatosan csökken, így az idősebbeknek még jobban fontos figyelniük a kiegyensúlyozott, minden fontos tápanyagot tartalmazó napi menüre.

Kutatások alátámasztják, hogy a mikrobiom egészségét a növényi eredetű, rostban gazdag élelmiszerek fogyasztása támogatja valamint az ultrafeldolgozott élelmiszerek CSÖKKENTÉSE! Tehát, amivel most rosszat teszel: üdítőitalok, a csomagolt sós rágcsálnivalók, sütemények, feldolgozott húsok, por formájú és előcsomagolt levesek fogyasztása.


Mivel kedvezel az egészségednek?

Ha étrended bővelkedik a gyümölcsökben, zöldségekben, tartalmaz sótlan olajos magvakat, teljes kiőrlésű gabonákat, értékes zsírsavforrásokat, mint az extra szűz olívaolaj vagy a magolajok és a halak, valamint húsok közül a soványakat illesztjük be.

Ebben a szellemben és a család igényeit figyelembe véve született meg jövő héten induló online diétás csoportom, melynek menüjében minden nap található bőven zöldség, gyümölcs, sovány hús és hal is, de a gyerekek kedvencei is benne lesznek, mint a tejberizs szigorúan házilag készítve, a diétás isler és a kókuszgolyó is! Receptúráért, csatlakozásért, keress privátban!

Vigyázz az egészségedre!