Íme néhány tipp, amit hátha szívesen fogad:
1. Banános “nyalóka”: A banánt negyedeljük el, szúrjunk bele pálcikát, forgassuk meg joghurtban, majd házi zabpelyhes, aszalt gyümölcsös-magvas keverékben és kész a gyümölcsös zabos müzli.
2. Készíts reggeli zabfalatokat. Ha a benne levő összetevők, egészséges hozzávalókat rejtenek, megérdemelnek egy kis csokit a tetejére. Ezen ne múljon a reggeli, de figyelj arra, hogy belül ne cukros csokis gabonapehely legyen, kandírozott gyümölccsel.

Próbálj meg egyensúlyt teremteni!


3. A fentieket golyó formájában is elkészítheted, sütni sem kell hozzá. Elég pár összetevő: zabpehely, szeletelt mandula, aszalt gyümölcs, kakaópor, természetes édesítésként én banánt használnék.
4. Ha szereti a sós falatokat, kínálj virslivel/henger alakúra formázott húspogácsával, sajttal, akár tojásrántottával készült rollokat, amit házi ketchupba mártogathat!

A képen látható banános csokis zabkeksz a mai Smartfood tízóraink. 2 db egy adag, gyermeked számára elkészítve 2 dl tejjel kombinálva és dupla adagban, teljes értékű reggelinek számít:
A tízóraira szánt alakbarát adag fél banánból ,25 g zabpehelyből és 10 g olvasztott csokiból készül. gyermekednek készítheted reggelire 1 db banánból 5 dkg zabpehelyből, 10 g darált mogyorót is hozzáadhatsz. Ezt a masszát összekevered, sütőpapírra teszed a 4 kis korongot, megsütöd és pici olvasztott, vízzel hígított csokival csorgatod.

Így a kellemeset kombináljuk a hasznossal.

Rostokkal, vitaminokkal, ásványi anyagokkal gazdagítottuk a szervezetét! Ez egy egészségesebb alternatíva a cukros, csoki müzli helyett és garantáltan szeretni fogja és még gyümölcsöt is kapott:)

Ha szeretnéd, hogy házhoz jöjjenek ilyen és ehhez hasonló ételek, kattints: www.smart-food.hu